Během své 25leté praxe v odívání jsem prošla mnoha školami a školeními. Sama jsem obsloužila tisíce klientů ve svých prodejnách. Mnoho let jsem pracovala jako stylistka a vizážistka a přesně – a nebo právě – proto jsem doslova alergická na všechny pořady o změně image, typu uděláme vás krásné, změníme vás atd … Vždy si představím, jak dlouho tento „narychlo vyrobený“ image dotyčné vydrží po příchodu domů, odhaduji, že tak do rána. Jedná se pouze o show připravenou pro diváky a podobně pracují i módní časopisy.
Je mi z toho upřímně smutno, protože rychlá a výrazná změna image se týká výhradně divadla, filmu, fotky a show. Tak je na to potřeba nahlížet, nestávat se obětí jakéhokoliv trendu, či image, která je právě in. Držet si nadhled a osobitost.
Změna image musí vycházet zevnitř, nikoliv zvenčí. Nedělám z klientů někoho jiného. Je to krátkodobé a vhodné pouze do profesí, kde pracujete s podvědomím ostatních lidí, kde to, jak vypadáte tvoří součást příběhu, který chcete publiku sdělit. V osobním životě, jistě nechcete hrát celý život něco, co nejste. Je to vyčerpávající, náročné a hlavně v tom nebudete dlouhodobě štastní. Musíte hrát sami sebe, čemuž předchází jeden důležitý krok, poznat sám sebe. Kopie čehokoliv je a bude vždy jen kopie.
Oblečením se mohou ženy vyjadřovat i beze slov, je to kostým, který si oblékáte, abyste hráli sami sebe. Váš styl je podium pro vaše příběhy, které o sobě vyprávíte ostatním. To, co si na sebe oblékáte je vaším instagramem nebo facebookem. Oblečením ostatním sděluje, kdo jste, oblečení také určuje to, jak se vy sami cítíte. Image je důležitá v pracovního prostředí a velmi důležitá např. v politice… V pracovním prostředí váš dress code vysílá zprávu, jak máte myslet a jak se máte chovat. Nejprve vstoupí oblečení a pak teprve vcházíte vy. Každý den si na sebe oblékáte informace, kterými ostatním sdělujete kdo jste aniž byste otevřeli pusu. U dress codu je oděv hlavní příčinou toho, že se cítíte a chováte určitým způsobem. Materiál, střih, barva, to vše formuje vaše představy. Oblečení využíváme k tomu, abychom rozklíčovali společenské postavení, identitu i skupinu, do které dotyčný patří, tak jako u zvířat se rozpoznávají druhy podle symbolů, tak i u lidí pomocí symbolů, jež si ne sebe nevědomě oblékáte, jinak bychom chodili ve své nejpřirozenější formě, nazí.
Moji zaměstnaci jsou dokonale proškoleni v tom, aby nenutili klientům vlastní názor. Musí umět nacítit ženu a jemně ji směřovat k osobnímu výběru. Sledují na co se zákazník dívá, na co sahá, jak se v dané věci cítí, když vyjde z kabinky. Jejich práce je především o nasměřování klientky najít si vhodný outfit pro ni samotnou. Každá žena je jedinečná a žádný univerzální model ani styl neexistuje.
V naší prodejně pouze ukazujeme směr a možnosti. Dáváme inspiraci, návod. Pomáháme při správném výběru. V tom se lišíme od většiny prodejen.
Nezaměstnávám prodavačky, ale prvotřídně vyškolené obchodníky, kteří svoji práci milují a ctí moje hodnoty. Jsem schopná tvrdit, že u nás na prodejně se najde několik různých typů žen. Dbám na předem danou a velmi promyšlenou skladbu značek, tak abych uspokojila více osobností. Troufnu si říci, že kromě vyloženě sportovní módy a EZO, EKO typů jsme schopni uspokojit všechny ženy. Každá značka má svůj jasný rukopis a svoji klientelu… Naše zákaznice musí být spokojená, i poté, když přijde domů, musí danou věc opravdu nosit, protože jedině tak přijde znovu. Vztah mezi klientem a obchodníkem se tvoří pouze pokud se potkáváme opakovaně, nikoliv jednorázovým nákupem.